August 30, 2009

  • 楊千嬅之夜

    話楊千嬅係OL教主,應該唔算過分,如果你唔同意,你可以回憶一下有冇試過去唱K冇人點楊千嬅既歌?
    睇報紙見到教主終於走到佢既信眾既極樂世界,即係結婚,所以決定唔寫生活軼事住,同大家攪個楊千嬅之夜。
    印象中我每一次去唱K,至少會聽到一次或以上:《假如讓我說下去》。

    .

    《小城大事》響K房出現一次既機會同上一首差唔多,分別係《假如讓我說下去》好多時會有人再讀第二第三次。BTW, 任達華同溫碧霞響《出埃及記》裡面唱K都係唱《小城大事》。
    話說我每次工作好忙既時候,都會開個楊千嬅playlist出黎,催眠自己係可以坐響個位度幾個鐘唔行開既OL,分別係我唔食口立濕同唔八卦。最近工作好忙,最高紀錄試過同一個playlist十幾首歌重播咗六七次。《抬起我的頭來》係我既勵志首選,尤其果句「我的手這麼震還是覺興奮,如在生死關頭無遺憾」,死線前夕聽就最好。

    教主結婚了,當然唔少得《姊妹》喇。好姊妹結婚了,女兒家的心事,都給Wyman說中了。

    都係因為工作忙,攪楊千嬅之夜,又慳時間,大家有高興。
    =================================
    同場加映:
    幾有意思既一篇曲線文章。
    《慈禧的60大寿》:
    「她的60大寿非比寻常,竟然成为清政府压倒一切的政治任务。」 (http://tiny.cc/bjo1S)

Comments (13)

Comments are closed.

Post a Comment