November 12, 2012

  • 《寒戰》: 場面主角不俗

     

    (沒有劇透)

    Weekend睇咗《寒戰》,點評如下:

    1. 以新晉導演嚟計,算係拍出成績,不過去唔到非看不可嘅程度。如果計埋俾新導演嘅credit,係好睇。

    2. 幾個主角做得都好睇,梁家輝當然好睇,郭富城都好睇。我直覺覺得佢有啲George Clooney feel,不過當然文化內涵仍有地球同火星嘅距離。

    3. 李治廷嘅演出係垃圾級,完全扮唔到一個ICAC嘅senior,係成套戲嘅超級敗筆。公道啲講,可能唔係李治廷嘅錯,而係選角嘅錯。

    4. 徐家傑做番佢被送出ICAC之前嘅角色,頗堪玩味。

    5. 到後尾嘅對白畫公仔畫出腸,太長氣。

    6. 劉華做局長,殘咗好多,同埋服裝唔知點做嘢,搵咗件唔0岩身嘅衫嚟玩佢...

    7. 臨尾有一幕好有像徵意義,暗示香港PK。呢幕值得睇。

    8. 至於內容嘅政治agenda,唔想劇透,所以唔太多講了。不過香港99%警匪片都係講好警察的,你永遠唔會見到曾偉雄之流出現響警匪片。

    9. 個故仔去到後尾收唔到科,或者可以話係要靠續集嚟收科。

    10. 似乎編劇同導演有意加入好多政治隱諭,大講香港核心價值--程序、問責、品格審查、廉政、制衡,仲重覆提咗n次普通法制度。睇大陸網民嘅反應似乎幾正面,原來呢啲野響大陸有市場。

     

    整體來說,觀賞價值界乎入場與Blue-ray之間。不過事先聲明,我係嗰種對於劇本要求接近吹毛求疵嘅人。如果你可以接受劇本有少許收唔到科,鍾意睇場面嘅話,係值得入場睇的。

     

     

    預告片: 

Comments (1)

Comments are closed.

Post a Comment