July 13, 2013

  • 雷鼎鳴已經高達斌化

    雷鼎鳴偉論(節錄自大公報,我想這不算「抄襲行為」):

    1. 幾乎所有家長都應教會子女兩件事,即「尊重他人」與「講事實」,「家長可以教識子女學會尊重別人」,並且「教識他們在講話和表達觀點前,講出事實根據」,經常見到有十幾年沒去過內地的人,卻寫出批評內地的文章,指此做法不負責任。

    --> 而家通識就係教學生講觀點要有根據,唔做好功課就亂up,學者喎。仲有,十幾年冇去大陸嘅人批判大陸不負責任?經濟學者評論其他國家經濟政策,駛唔駛去過晒呢啲國家?

    2. 香港通識教育科的目的好,但並不成功,有「未學行先學走」的嫌疑,「好多時候,學生在所謂通識教育的要求下,剪報並收集資料,但這在大學中是抄襲行為」。

    --> 我想問雷大教授,你寫論文嘅時候唔駛cite其他資料嘅咩?

    有時候,要做打手都唔該高層次少少好唔好?雷大教授係咁,吳宗文又係咁。話晒你都係學者嚟架,講哵攪到同陳廣文高達斌同level,情何以堪呢?

     

    大公報:斥占中衝擊核心價值 家長盼子女明辨是非


    (圖:大公報網站)

      

     

    -------------------------------------------------

    最新消息:

    1. xanga平台可能於7月底關閉,但本網誌的URL維持不變:www.kurskhk.net

    2. 最新消息,請Like本網的Facebook Page: http://www.facebook.com/kurskhk.net

    3. 新書《通識我主場》將會在香港書展「青森文化」攤位(編號1B-E16)推出。我會在7月20日和21日1:00-2:00pm在攤位出現。新書詳情: http://www.red-publish.com/big5/book/2038