June 9, 2007

  • 版面更新中

     
    這是修改自xanga theme的,可以"what you see is what you get" (wysiwyg)修改版面設計。現在的樣子比較美觀,較像一個blogspot或wordpress的blog。

    可惜暫時有三個弱點:
    • Load得較以前慢
    • 在IE用中文打comment時每個字也會「閃」一下,羊癎症者不宜使用
    • 好像未支援java script的sidebars,podcast player和music player要暫停服務了 

Comments (14)

  • xanga的版面有自己的風格,搞到似blogspo好似抄人咁... :P

    又真係幾眨喎... 眼花花 @_@ 

  • I hate your new interface.

  • 老師,呢一用就返唔到轉頭架喇

  • 同意樓上lazybrenda - 如果喜歡blogspot or wordpress的介面, 為何不直接轉過去? -- 最少服務質素高一點嘛......

    還是喜歡之前的設定多一點 -- 超級喜愛那張background, 還有podcast的服務對我這種IT白癡的人而言是十分重要的 ^^!

    打一個字便閃一下, 沒羊「間」症也會頭痛啦......(打這篇comment超級辛苦...) 再這樣下去, 加上內容版面也load得勁慢...遲早會趕客的...... 真正決定改版面前請三思丫......

  • 閃下閃下,令人失去留言的意慾。

  • 我反而喜歡你新的版面.
    如果轉版, 我想你也會捨不得xanga的讀者群.
    因為用開xanga的,又好少特意去另一個網站看blog,
    而用RSS的人,又是少之又少.

    新的版面很簡潔(可能我要求不高吧).
    抄blogspot又如何呢, 只不過是各取所需.
    其他的地方,總有滿足不了的地方,
    現在只是create一個滿足到自己的地方.
    support you.

    by the way,如果想轉theme,如你版面左面的setting,可以怎樣做?
    我還是個較落後和懶的blogger.^_^

  • 真係好閃喎-3-
    可唔可以轉返以前o個個架...

  • 轉唔到....

    呢次俾xanga玩死....

  • 用Firefox留言無閃動的問題啊,轉用比IE更好的瀏覽器吧!
    我較喜歡新的版面,但左手邊的乒乓書本圖案重覆得太厲害,很不美觀。

  • 其實係可以轉番用以前既 xanga 架!(呢個經驗絕對係用條命—包括留言比你—換番黎既!)

    你係 "edit this page" 個版面時,上面既左邊咪有個 xanga theme 既 checkbox?你只要 UNCHECK "make this your active theme" 就可以用番以前既 look and feel 架喇!

    http://help.xanga.com/themes/Default.aspx?g=posts&t=559

  • d 字大粒d, 易睇d. 

    不過閃 ( 其實係 "眨" ) 真係好...煩人....

    幹呢要扮blogspot呢??????

  • 庫sir,xanga theme是不支援java script的。不過theme的好處是可以增加無限個custom module,而且所有module的位置都可以自定!看來xanga想用更大的版面設計自由來禁絕java scrip呢。
    另外,我也是ie的,留言沒有閃字問題。

  • xanga有冇攪錯啊...

    唔用得java script,我又唔係偷又唔係搶,果d script令到個blog豐富d,人多d, xanga唔係有好處咩?

    其實我幾鍾意呢個blog樣既xanga,只可惜用IE閃到嘔...諗起細個用8088電腦既日子。

  • 對不起!庫sir,那個禁絕java scrip的想法是我個人的陰謀論;在wiki那裡,xanga那文下,讀到這句:

    "Xanga has been criticized for giving its users too much flexibility, including the use of arbitrary JavaScript."

    所以才有這樣的想法。遲了回來解說,真不好意思。

Comments are closed.

Post a Comment