Day: September 6, 2009

  • 生活軼事 (09年9月初)

     

    1. 開學第一條問題就俾學生K.O.

    話說第一節綜合人文,我叫我班中二估下我幾多歲,然後要俾理據,我目的係想佢地學答問題要俾sound既理據,而唔係「我覺得你咁」,唔預佢地會答中,因為佢地全部本來都唔識我。

    點知,有個樣子幾可愛既男仔舉手,講左個正確答案,然後講出佢既理據:

    阿Sir讀完大學我估係20歲 (太睇得起我了),

    你話過你響呢度第六年,

    (我反問:咁都係廿六歲啫,邊有32?)

    不過我估阿Sir唔係一畢業響度教,我估你之前響另一間教左六年(咁你即係暗示我教埋今年就走?),加埋就32歲。

    跟住我當然係讚佢啦,跟住同全班debreif其實好多時D公司面試,都會問D好無厘頭既問題,例如叫你估下全港有幾多人教琴,個interviewer唔係要你答得好準確,而係想睇下你既思考能力。學習人文學科都係一樣,好多時唔係要你答個絕對正確既答案,理據唔完全準確都唔緊要,最重要係要你有思考方法同埋論證既能力。

    其實,我欣賞個學生既客觀分析,對他真的另眼相看。開學第一條問題就俾佢K.O.,呢個係好大既鼓勵。


    2. 平反六四在望


    響學校見到呢張海報,一時間我仲以為今年中央打算響國慶既時候平反六四,後來都係覺得應該係左仔當中有無間道...

    原來同時間方大都留意到,呢兩張圖係轉貼方大既
     

    對照:

     

    (延陵科學綜合室﹔標貼由支聯會製作,1989)

    3. 新疆

    早果輪新疆既場面真係好似六四,尤其是一排排武警圍住個紀念碑果個場面。一個自治區首府有咁多人示威要求自治區領導下台,六四之後應該係第一次。呢件事象徵緊咩?大家自己諗下。

    4. 敗犬女王

    又係敗犬女王?係呀。剛剛睇晒,成個故仔本來好地地,但係最尾果兩集夾硬搵戲嚟做,又夾硬加好多之前D集數已經出過既甜言蜜語,大佬呀,睇到第廿一集係真係會滯架...

    5. 開學

    開學了。通識、經濟一齊開波。努力中。上堂既野本來可以寫多D,不過唔夠精神。遲D先。

    6. 預告

    之前話會寫高達0079裸體場面分析,其實已經寫咗,不過想再寫好D先貼出來。

    最近買咗幾件改善生活素質既平野,有機會為大家介紹一下。

    三師會將會同網台mobileradio.hk合作,將來我地既節目會同步響mobileradio廣播,為咗呢單野,我地錄咗三條好低B既jingle。有link既時候通知大家。

    軍轉民系列一路未開始。