January 9, 2012

  • Facebook碎碎唸

     

    2012年第一次Facebook唸唸碎:

     

    關於「起底」

    今次我來講句唔啱聽既說話吧--理論上放得上網又設定為public 既野就唔算係咩私隱,人人都可以睇。不過呢個世界真係有d 人完全唔識咩叫保護自己私隱,撞啱呢d 人公開晒自己既個人資料同私密照片,大家睇咗就唔好騷擾人了,落人口實就不太好。

     

    關於D&G聲明

    果個歧視港人既「陳述」,的確係涉嫌來自海港城既實Q,但第二日仲敢出黎兇記者果個T先生又點計?

     

    關於海港城聲明

    海港城呢個星期五既聲明唔算好有誠意,但總好過冇(D&G至今仍然企硬)。海港城果個講話「只准大陸遊客影相」既西裝保安平時似係慣咗作威作福,擺出一副家丁咀臉,出口傷人。地產霸權、商場霸權,往往最具體表現就係黎自呢D作威作福既人。前線員工本身可能因為教育水平低,於是上頭叫佢乜就乜,試問冇霸道既管理層,又點會有霸道既前線員工?

    HarbourCity's status

     

    關於泛民特首初選 & 林峰攞獎

    大家似乎緊張金曲金張多過泛民初選。BTW,關於這兩件事,我一隻字都冇提過(除咗呢個post)。

     

    關於政總退伍軍人菌 

    見到政總惡菌纏身,就諗起《搵鬼信》

     

    關於IES

    如果這世界上真的有死亡筆記,考評局發明IES交六次分數的那位仁兄千萬不要上電視。


Comments (4)

Comments are closed.

Post a Comment