Day: February 13, 2012

  • 死死角度看吸血新世紀

     

    早陣子在FB寫了這一段(補充在最後部份):

    放長假時候睇咗Twilight I同II。呢套野果然係女性恩物,玩盡晒所有女性會投入既fantasy,又玩得幾靚。當然,唔太投入既我當然係過度解讀:

    吸血殭屍Edward就係一個神秘有錢仔。吸血根本就係性既隱喻,唔信?你睇佢好想吸Bella血但唔想吸果個樣,係咪似曾相識呢?對於Bella黎講,佢寧願冇咗呢樣做咗就冇既野,而且係佢因為好愛個男友而自願的,中晒年輕女生既想像喇。

    至於狼人Jacob,就係黑社會打手愛上女生自己既故事,呢個好打得既男仔,超大隻、單純、專一,佢成班兄弟會叫自己做「阿嫂」,又係一大愛情片元素。可惜響邪邪地而更青靚白淨既吸血靚仔面前,都係被KO。

    第二集完既時候,兩個男既仲為咗爭你而大打出手。堅係浪漫啦,各位姊妹,係嗎?

     

    結果呢個post有成超過40個comments,Twilight果然係叫好叫座既題目。以下係部份既留言,內容未必代表本人立場,敬請留意。

    網友C:仲有Edward睇唔穿bella諗咩, 所以中意左佢, 就係o個d估唔到佢諗乜就心痕痕o個d野.

    網友S:校園內, Edward既世界0係Bella 既生命中與眾一同, 其實咪就係男仔平日吸引女仔目光既手段...

    網友K:我睇左一半既第一集就頂唔順。不停話個女比條仔既 dazzling eyes 迷住, give her a chill from her spin... 頂!好難受!

    Kursk:你的樣子如何,你說肉麻野效果也必如何

    網友S:某程度上最是彊屍版的王子與公主的童話故事... Fantasy不能少...

    網友A字人:女生們的AV

    網友F:我是女的,但我不能忍受吸血鬼在陽光下曉得發光這種蠢事。還有,Twilight中那種「兩個俊男為了你大打出手」這種女人狗肉式的fantasy,跟少年漫畫中「眾多美女一齊鐘意上無能的男主角」一樣wet dream。

    Kursk:真治...

    網友S:女版的後宮型故事? 少女漫畫倒不乏這種情節

    網友F:EVA除咗少男WET DREAM之外仲叫做有其他嘢講吓,但Twilight除了wetdream外就什麼都沒有,大佬,請不要侮辱女性讀者的智慧,好無?

    網友B:我係女,從未對呢兩套戲有任何興趣. 完.

    Kursk:我又未覺得係侮辱女性觀眾既, 畢竟都只係娛樂.

    網友F:你要OFFER WET DREAM俾女觀眾都唔係問題,但係OFFER一個咁GE質素的WET DREAM就真係有少少把女人當成無知少女、一見到俊男就唔記得老豆老母姓咩的感覺,非常差勁。PS︰電影版叫好些少,但Twilight原著入面啲保守到爆的兩性闗係觀和性觀念都好惡頂。

    網友L:可歸類為FF系輕小說類, 但我就唔STEREOTYPE邊類人睇了

    網友F:我成日覺得,男士們,如果你的女友/老婆不會硬拉著你入電影院看Twilight,你實在是個幸福和好運的男人。當然,如果男士們能抱著看笑片的心態去看Twilight,相信大家會比較能接受到…

    網友L:回上, 如果男人帶自己女朋友去睇[那些年], 我諗大概女朋友亦未必好受

    Kursk:女人同男友睇那些年,可能係要防止男友搵個沈佳儀一齊睇. Btw, 申報一下, 我睇twilight係我聽網台節目討論Bella點收兵, 所以搵黎睇的. 我覺得又唔駛去到批判女觀眾既, 都係睇場戲開心下啫, 就好似大家睇那些年自我陶醉個幾鐘一樣.

    網友L:恕我鄙俗, 我覺得, 呢種情況同要人陪住睇自己自慰一樣, 人哋會唔會反感, 我覺得應該諗諗先

    網友F:我不曾打算批判女觀眾,畢竟人各有所好。男人需要wetdream,女人也需要wetdream。但係Twilight以romance或是vampire片的角度去看都好很差勁 (實情男女主角愛上對方,除了女方的血味道很好,男方英俊有錢外還有什麼理由?),但又竟然咁大賣,我覺得這才是問題。

    Kursk:英俊, 有錢, 比同齡男仔成熟, 仲唔夠? 如果女仔樣靚, 身型好, 斯文, 唔港, 都係女神啦.

    網友KL:唔差,係「俗」姐。

    網友I:我其實好鐘意睇青春劇,呢類兩男追一女的情節亦好容易吸引女性讀者,只係個作者寫得太差。

    網友J:i m a twi-hard!!!!
    雖然好人都話呢套少女戲,但對我黎講有唔同ge意義,我睇到ge係一個女仔成長ge故事(個人意見,不喜勿插,當然都鐘意睇靚仔,因為我係睇書ge,所以鐘意書中主角多d)
    又有一部份係因為現實無完美男人,女生只好於非現實中尋找,而Edward既完美正好乎合佢地(我地)ge幻想
    而且,某d女生(可能只有我)比較鐘意怪咖,不鐘意普通人類男仔(呢層我自己都解釋唔到)
    而性ge隱喻,我就一d都feel 唔到la
    btw 好開心你睇左,如果你要週邊or加入fan club我可以幫你 XD

    網友I:我認同樓上的觀點,只係我始終都覺得寫得唔好。

    網友J:yes, stephenie meyer文筆唔好,用字冗長
    內容方面越後越差
    同JK. Rowling 比, stephenie唔算好

    網友F:ps:Twilight電影版中我最鐘意的角色是那三個「壞人」vampires,型到爆。XXDDDDD男主角…雖然我承認個男演員的演出已經盡心盡力,但都係唔like,反而Jasper同Alice兩個角色演得比男女主角討好。

    Kursk:我覺得男主角都幾型. 至於黑人吸血殭屍, 都值得讚, 印象中好少有黑人.
    至於Bella , 就係要一個唔係太sharp,唔係金髮好身材, 等女孩子們代入到.

    網友F:「至於Bella , 就係要一個唔係太sharp,唔係金髮好身材, 等女孩子們代入到.」
    ps:壞人vampire三人組之中,個女仔都好正,雖然戲份少…XDDDDD

    Kursk:我當然冇睇過原著啦.

    不過,公道點說, 少女響初戀既時候, 就係咁架喇, 個世界就係詩情畫意, 冇其他野.
    1月23日 13:46

    Kursk Edward Yau 我當然冇睇過原著啦.
    不過,公道點說, 少女響初戀既時候, 就係咁架喇, 個世界就係詩情畫意, 冇其他野.

    網友F:老師你冇睇小說都唔係損失,不然你都會好似我咁,被悶到抽筋。係,戀愛中人「據閒」都是會智商低落,眼中了對方就冇其他的,但係Bella係第二集,條仔一離佢而去就走去玩自殺玩頹廢,父母的擔憂可以不理,朋友(Jacob)也可以利用來當水泡,我真係覺得有點兒過份。

    網友W:"Bella係第二集,條仔一離佢而去就走去玩自殺玩頹廢,父母的擔憂可以不理,朋友(Jacob)也可以利用來當水泡,">>>華!吾好講笑,好寫實,本人處理不少case, 仔是我的生命,仔是我的一切,怪吾得知條仔嚇親走左。

    網友F:所以唔好再囉Stephenie Meyer同J .K Rowling比,起碼我不曾見過Rowling筆下啲16、17歲左右ge中學生女角會玩為哥死為哥亡這一套。(這句話是由一個不喜歡Harry Potter系列的人說的。)

     

    補充:

    其我唔係太討厭Twilight電影,佢為我同太太帶來了不少歡樂--我係笑住睇既,唔算係嘲笑,而係當睇奇觀片睇。那個少女情懷總是詩的世界,對我的新奇程度不亞於第一次睇Matrix。我就是投入不了,只是以旁觀者的角度去解讀,也是有趣的。

    我一點也不批判鍾愛這個系列的女士們,各有喜好,正如旁人不會明白我們看《那些年》、《天與地》、《EVA》、《Gundam》、《Alien系列》和杜琪峯電影會看得入神一樣。