September 20, 2006

  • When I was Small

    83d4

    備課時發現了幾年前scan的照片。那時候,爸爸不過比現在的我年長少許。

    這張相解釋了為什麼我的乳名叫肥仔。也說明了一個出世時十磅重的小孩,兩歲時有多巨大。後來他拉長了,而且有足夠的肉拉至六呎一吋高。

    那時候,阿寶剛剛登上了高達,走上新類型人的不歸路。那時候,小露寶無端端停播。

    那時候,電車後面是拖著一個單層車廂的。

    那時候,香港仍未有主權問題,中國剛剛從文革災難走出來。香港仍是麥理浩時代。

     

Comments (7)

  • 十磅巨嬰......~~~~那您媽媽懷胎是很辛苦了~~~~

    另外,很明顯我們那個時代的家庭結構已經過時了......

  • 真係一張幸福既全家福,你地個個都面露笑容,好開心呀!我覺得你咁細個都識得對住鏡頭笑好犀利呀~我記得我細個d相好似唔識笑架.你仲記得你細個d野,但係唔知點解我細個d記憶就無乜咁,好怪,好似失憶咁!

  • 那時候醫生早斷定我阿媽冇可能生我出來,除非開刀。如果我不是生在醫學昌明的香港,也許已難產害死阿媽。

  • 10 lbs! You must be a giant of a baby!

  • 我估我5歲o個陣都冇相中既你咁大隻!!!

  • 點解唔登有我係度個 d 相?

  • 那時候形成你的細胞還未著床。

Comments are closed.

Post a Comment