April 15, 2008

Comments (25)

  • 那我就不客氣了

  • 還有為愛滋村努力的高耀潔奶奶
    還有...
    還有...

  • 我的msn名字前面裡加上了一個,(L)China ,(L)就是紅心,我的名單里面有幾十個都加上這個前綴

    另外一個朋友說她forward這個msg叫香港人也加,一個人香港人回"我不愛中國"

  • 講多無謂
    你八月上去抗議咪仲好
    貼個banner出黎托咩

  • @bigbrother1984 - 

    你msn有幾多人?二百個?四百個?
    你改名俾邊個睇?你自己?

    改名整banner咪又係得個講字
    你班友夠膽番大陸搞抗爭咩
    隔岸觀火講咁多廢話仲咩
    偉論多口水多做你地就無能為力
    唔該節省少少啦

  • 嘩, 呢度真係熱鬧~!
    支持貼banner!!! 不過唔係去中聯辦門口貼, 更加唔好去北京上訪部門口貼, 我地怕死, 而且最重要係我地講完high過就算.

    集體「說話的巨人, 行動的豬愚」, 人人精神勝利! 道德勝利! 沸沸揚揚! 表態! 喧譁!
    喺共產黨眼中, 你班咁嘅網民算係乜?

  • @nietzsche - 

    一堆名不見經傳既虫

  • @bigbrother1984 - 冇咩出奇。如果「中國」係指「中華人民共和國」的話,我也不愛「中國」。儘管洗腦、放水了那麼多年,香港還是有很多反共的人。

    如果說不愛中國,為何有人年年去悼念六四,為何我們抗議中共拘留維權人士﹖(儘管明知共產黨不會把無權無勢的我們看在眼裡)
    如果只是網民多事,甚麼達爾富爾的人道災難,從來沒幾個香港人出過聲﹖

    (又﹕某人不如不要自稱尼采,叫犬儒算了。)

  • 犬儒話你地知做狗嘅心得: 喺香港吠係冇用嘅, 上京咬他個稀巴爛啦!!

  • @fongyun - 道聽途說的故事,就當是真的吧。

    話說一個老臺商在五十年代的時候在南非坐巴士,他上車的時候為免麻煩就和其他黑人那樣坐到后面去,一天司機問他是不是中國人,他說是,然后司機請他坐到前面,因為"你們中國打贏了美國,是個強國"。他根本沒辦法說得清他是中華民國,不是中共的。下車後哭了一場。

  • 嘩 原來 kursk 先生你現在的留言版是這麼多人來演笑的, 看來這是你成功的地方了.

  • 世界唔係得你一個人嘅

    難道最近經歷左咁多事都仲唔明白?

    你有你嘅理想世界

    但世界又怎會理想

    你去宣揚你的理想世界同時你有沒有留意到人家心目中的世界是怎樣?

    西方媒體宣揚的理想世界又是甚麼的一回事?

    你們相信你們所做的會令世界變得更好嗎?

    咁你就即管做

    我確信,聰明人相信任何力量都靠著陰陽調和自然條節

    沒有一個人或一群人擁有絕對的能力去改變世界

    在這個互相制衡的世界入面

    總有要人做醜角

    我確信你們很偉大,願意去做這個醜角
    幫助世界平衡

  • @bigbrother1984 - 昨天女友說她MSN名單上有很多(L)China的人,我說我的名單一個也沒有啊。奇怪。

    @Sandiego92038 - 以你的邏輯,其實我地好多事都唔駛理。其實你在這裡發表意見也不可能改變我什麼,難道我應該叫你節省少少?

  • 這裡有言論自由,不過文責自負,一人分飾兩角的小白所為,可免則免。

  • I think everyone has his/her own rights to say something sensible and logical. However, please pay attention to the language and try not to do any personal attack. (Sorry, I sound as if I were the discipline master.)

  • she is more patriotic --> she's your role model, you shall follow and obey her

    hahahahahahahaha

  • @Kursk - 物以類聚,人以群分。

  • 「其實你在這裡發表意見也不可能改變我什麼」
    我地梗知你冇得救啦, 當我地白痴架咩. 你呢到咁多學生睇, 我地係想改變啲學生! 學生有得救, 否則你都唔會做教師! 你淨係諗到我地沖住你而嚟, 你呢啲咪叫自我中心?

    邊個分飾兩角? 邊兩角? 白痴都睇得出係同一個人?
    「小白」係咪wkalfredchan講嘅personal attack?

  • 方潤講得好岩,柒以類聚
    我都係柒人一份子
    一於同大家聚一聚

  • @simoyip - 

    咩野陰陽調和自然條節
    你語無倫次d咩
    九唔答八

    我明啦
    你一定係扮低能調和番三師既智慧

  • @nietzsche = 犬儒 - 多謝你的回應。你說明了在blog上發表意見的其中一個用處,就是希望能夠影響其他人的想法。我們不能影響胡溫,但可以說服其他人。

  • @Kursk - 一開口就「你點點點」,轉個頭又話「我唔係志在同你講野的」。

    此一奇觀,簡直有如中共杯葛完莫斯科奧運,又話人地「政治化」北京奧運一樣。

  • fongyun, 我想同佢講嘢, 我就直接facebook佢啦, 好似我facebook過tommyjonk咁.
    唔好引喻失義ok?

  • @nietzsche - 唔好引喻失義ok?

    1. 你可以選擇係咪facebook佢,但唔係一定要facebook一個人先可以同佢講野。所以「唔facebook」同「唔係同佢講野」兩者冇關係。

    2. 原來閣下習慣用「你」字稱呼一個不打算跟他對話的人,失覺了。
    這樣看來,也許我說了那麼多個「你」字,其實也不一定在同「你」講緊野。

    我左眼見到鬼。

  • 犬儒good dog
    將良師變回嗌交o既細路, 應記一功

Comments are closed.

Post a Comment