Day: March 2, 2009

  • 匯豐供股FAQ

    通常有重大財經新聞的時候,我和我的科主任便會肩負解答同事問題的職責,例如什麼是次按、迷債、私有化等等。[畢竟一個經濟科教師的基本責任是每天看財經和經濟新聞,作教學用途(即係把那些好複雜的東西用人話講出來,讓學生明白)]

    今天我們解答過同事的問題如下:

    咩係供股?

    即係現有股東有權以果間公司(say, 匯豐)所訂既價錢同比例購買新發行既股票。而家個供股價係每股$28.1,比例係每12股供5股。

    唔供得唔得?

    得,如果冇信心或者冇錢,間匯豐唔會屈你要佢既股票。

    供股為乜?

    簡單黎講係匯豐唔夠錢使,要集資。

    唔供有咩後果?

    其實冇咩後果,只係你既持股既份數攤薄左,以後分到既股息會少D咁。

    咁我供唔供好?

    嗱,咁就好睇你對呢間野有冇信心。而家供完除開平均每股$48.5,你有信心將來唔會跌過呢個價都可以考慮既。

    續問:咁長揸呢?)長揸黎講呢... 而家咁既時勢,冇人夠膽話十年八載之後會點,都係果句,你有信心又有閒錢,我強調係閒錢,又唔介意坐下艇,咁都可以考慮既。

    你覺得會唔會跌過四十幾蚊?

    我只能夠話唔排除呢個可能。而家電視同埋報紙上面所有人都唔夠膽講實。

    參考資料:
    Yahoo! 新聞