Day: March 31, 2009

  • 東主閉關,休blog數天

    唔知點解,總之想休blog幾天。可能因為工作繁忙,可能因為要寫的都寫了在日記簿。總之不日再會。

    臨走之前,想提一提,中五既同學:

    男仔version:

    打波既領隊到差唔多時候會「手禁 制」,即係領隊會叫球員攻晒上去,你地「手禁 咗制」未?再唔「手禁 制」你地就出年先有機會(或者呢世都冇機會)再「手禁」喇。

    女仔version:

    大家快d讀書,唔好再話我知連中四下學期果d野都唔識,我會好失望。好多同學我同你地講過份mock卷係專登出難咗,事實上以往好多人考mock唔好,痛定思痛,卒之掂咗。

    男女version:

    快D讀書,上少D網,少D上MSN,盡力溫書-->做paper-->對答案-->反思-->溫書。我地識咗咁耐,而事實上我對大家好大期望,最想見到大家考個好成績出黎。大家都要加油!