August 22, 2008

  • 預告:愛情信箱

    九號風球,我家樓下的大樹被吹歪了,好不危險,唯有躲在家中。

    昨晚和史兄相議幾件事,首先是發出江湖追殺令,要找出我們字頭中的一位兄弟。

    第二,我和史兄會合寫愛情信箱(哈哈,一黑一白,可能像現在一邊做賜酒區,一邊做示威區一樣)。

    第三,作為某個社團的負責人,社團中有喜事,高興得很。

    第四,作為某個社團的活躍成員,看到所屬的社團跟自己負責的社團來了個crossover,更高興也。

    第五,我開始有理由相信整件事的開始是在我地頭或其shpere of influence發生的,我想知我是否有利是收。

Comments (8)

  • 一邊賜酒另一邊梗係派膠o架啦
    住得咁近真係好,我都想去電腦展

  • @euyak - 原來提早3點close左喇... d人一路行到入境處先見到識員用大聲公宣佈。聽其他人說地鐵站沒有宣佈,於是d人幾千幾千咁上晒天橋,行到尾先知笨左。

  • 老師,你連出兩個 posts,我唔留 cm 都唔得啦 ( 你寫得咁複雜既,我睇左兩次至明…… 哈哈哈 :p)。事緣係,有人唔誠實,被踢爆之後要潛逃。你都係盡力揪出元兇吧。

    p.s. 年紀細過你,都要派利是 ? =.=

  • 我愛兄弟又愛黃金,所以自小希望成為江湖中人。
    現在難得有此機會,誓死為幫主效力,例如幫手通櫃。出得黎行,我預咗要還。
    請問你個 Initial 係唔係K字,除咗俾利是,洗唔洗念詩、滴血同裝香...
    btw, 我好怕痛,可唔可以滴利納代替。
    臨表 Comment 涕泣,不知所云...

  • 睇黎今鑊只有我血濺筆下,才可以令事情告一段落喇噃。

  • @adrianlu1026 - 你有冇睇過黑社會?

  • @cindy_bee - 唔係新年果d利是,係賢弟要交既保護費兼中介費,haha。

Comments are closed.

Post a Comment