August 28, 2008

  • 考慮辭職

    你是2000至2006年入職的教師嗎?

    你有沒有想像過同年入職,現在職級一樣的教師,有可能因為不公平的制度,工資可能差距幾個增薪點?

    這是哪門子制度?

    教育界有個一點也不好笑的笑話,就是如果你叫學校讓你辭職,然後再騁請你,然後讓你regrade,你的工資便會包括本來被政府一筆鉤銷的年資增薪點。(即是辭職再入職,人工可以升幾千)

    如果你是受影響的教師,請你到教協網站登記

    我不是幫教協拉票,我只是想各位同工不要任由宰割。上年的遊行抗議行動,是我們幾個不怕死的教師跑去找教協求助,然後跟理事會一起發起同工出來抗議的,雖然沒能改變政府的做法,但至少我們嚐試過。

    你可能會覺得選舉期近了,又是張文光拉票的時間嗎?不如這樣想,三個候選人之中,誰肯幫我們這些沒人可憐的年輕發聲?(何漢權的參選政綱完全沒有提及這問題,余綺華連競選單張和網站也沒有,候選人中只有張文光理過我們。)

    沒有抗爭,哪有改變?如果沒有華叔一班前輩七十年代的抗爭行動,現在官校和津校的教師會同工同酬嗎?

    我們這些沒人可憐的七十後教師,也許註定抗爭失敗,但我寧願抗爭失敗,也不願被政府當作弱者。

    (考慮辭職只是引大家閱讀的題目,我是喜歡教書的。)

Comments (39)

  • 如果候選人中真只有張文光站出來,別人又怎能埋怨老是他呢?

  • 加油!做教師是一個很有意義、責任重大的使命(而非一份「工」),支持你敢作敢為,走出來爭取權益。

    至於香港的選舉……算了吧。

  • 庫Sir,我也是受影響的教師,03年入職,政府也只肯加至跟起薪點一樣。而且讀完教育文憑也沒有Point加,因為03年已經取消了這個政策。

  • 我覺得做老師是一份高尚、有使命感的工作,支持力爭到底,縱使未必能夠成功,都希望老師們能夠團結一致,爭取合理待遇。

  • 考慮辭職只是引大家閱讀的題目,你是喜歡搞事的

    支持!

  • 不是 (單單) 說支持搞事呀

  • @PUCC_Cusson - 我想用「合理待遇」容易混淆。

    或者該說是向不公的制度說不吧。

  • 我比你更灰,我係2001年入職的CS,除了睇住舊年入職的新人攞住同自己差唔多的人工外,還有一個本職系”獨特”的recruitment policy 。如果話呢個制度設計得唔公平,我覺得我(幾乎)係呢個制度的(唯一)受害者,有沒有教我可點”屈機”?你尚且有大批同僚,我..搵邊個幫手?

  • 比著係私人機構,你覺得人工不合理咪走囉,老細彩你都傻

    你覺得老細比人工隔黎team多你一倍係唔合理咪走囉,從來都係咁

    你抗爭完,唔會比人炒已經係非常幸福

    不過大家攪咁多野,都只係為左自身利益

    談不上甚麼正義之舉

  • @simoyip - 

    @simoyip - 你見到上文沒有提過「公義」兩字。不過多提一點,就是實際上香港幾萬個教師都是同一個僱主的,人人都說你覺得教書待遇不公平咪走囉,可是我的確希望教育下一代,我惟有向教書的唯一實際僱主爭取,沒其他辦法。(事實上,在外面的公司,直接向老細爭取加薪是很正常的事,相信你也見過不少)

  • @Kursk - 

    揀係你揀嘅

    我只係提醒你

    你可以大條道理爭取

    不過一切只係代表你個人嘅利益

  • @simoyip - 老師呢個界別既情況唔同喎......

    佢地去到邊都係一樣跟薪級表黎做人工既指標,所以你用私人市場黎類比教育市場係唔恰當......

  • @simoyip - 多謝你的提醒。

  • mr yip is too autistic...

  • 唔係呢個制度裡,唔會明呢種憤怒

    真係好鬼低能,係一套很差的薪酬調整方案。早前外傭稅,鬧得沸沸揚揚。我心諗,咪如出一轍

    但人地有報紙出聲(嘿,正值選舉,大好籌碼),因為佢得罪的係全港幾十萬的中產家庭,。

    我們,示威做過,抗議做過,那姓俞的仍堅拒不肯改。

    其實,大道理企響邊度,大家心知肚明。荒天下之奇大謬,傷盡無數人感情。

    上面個位乜生,大把私人企業員工都會爭取自己代遇。爭.取.個.人.利.益,從來唔係可恥的事情。

  • he simply condemns every action taken by others bcoz he can discovers the selfishness of human nature from everything.

    in his world, decency , nobility & diginity never exist.

    it's beyond cynicism

  • 等等,我唔覺得今次呢個問題係「自私」問題喎。(雖然「自私」唔一定有問題)

    老師之前其實好多篇文都有講過,老師呢類職位既特別性質響邊,就好似醫生、社工咁...... 唔同私人機構,所以調整起薪係會造成好大影響。

    如果唔係調整起薪,而係調整所有薪級點既薪酬數字,我諗個問題未必會出現。

  • 七十後教師? r u a "Triple S"? Seventies, Single, Stuck

    hahahahahaaaaa

  • 你會不會就上述議題在 facebook 開番個group?

  • @simoyip - 

    " 比著係私人機構,你覺得人工不合理咪走囉,老細彩你都傻 "

    咁又未必!!!! 屈臣士, 雀巢呢D都係"私人機構"黎果喎!!! 佢地老細好似冇"睬佢地都傻"!!!!!

  • @marcellabear - 

    人地罷工,教師有無罷工?
    我諗係香港教師如果因為咁而罷工都幾難得到市民嘅體諒

    你話制度不公
    我想知有邊種制度係公平?
    制度下必定有既得利益者及一定有人得益較小

    制度外的人不會關心誰得益較多
    就如的士長加短減,最大損失係八折黨,佢地咪嘈囉

    我覺得
    劃一薪酬本身就係一種不公平制度
    做野勤力同做野懶散嘅人有一樣嘅人工
    係都要拗點先叫公平
    真係有啲多餘

  • @simoyip - 

    我冇叫d老師去擺一工 !!! 人地教師都冇話擺工!!!! 佢地用另一種冇影響學生(巿民)既方法去掙取啫!!! 我既意思係..."私人機構"既人唔係人人都好似你講得咁"逆來順受"!!!!!

  • @hystericireul - 所以三選一的話還是要選他,至少他有理會過我們。

    @belugaland - 

    @PUCC_Cusson - 謝謝。就是大家太怕事,才會被恰到上心口。

    @caramel0o - 遇到不公平的事才會「攪」,我寧願沒有這些事,可以安安樂樂上吓網,讀吓書。

    @b - 一個成熟的公民社會就是人們有自覺性,面對大問題的時候不會任由擺佈。外傭稅呢單野真係攪笑,或者係政府同僱主同外傭開玩笑。你是僱主?

  • @b - CS是懲教還是海關?其實受影響的教師就算有幾千人,沒有抗爭的決心,還是被屈機。

    @hystericireul - 尤其是教師和社工,因為幾乎沒有私人市場。

    @bigbrother1984 - 可能有第四個S... submissive

  • @Bearbiscuit - 點解我之前冇諗到呢?今晚開工做野。thx!

  • 冇,屋企冇菲傭。我只係覺得,政府在推行一些(佢自以為係)德政的時候,真係要諗清諗有冇漏洞﹕legal, contract、人情、士氣.... 樣樣都要透徹地go through。現在很明顯係考慮唔夠周全,(班 AO 自己唔夠料,好心 seek DoJ/ accountant advice),然後再用佢地(睇黎坐住左的) common sense ,去諗諗那些剛好在政策下不能受惠的人,佢就知政策係如此荒天下之大謬。

    我唔係紀律部隊,只係civilian staff grade,基於職系的獨特性和現有工作崗位,我覺得自己被三重屈機,唉。

  • @Kursk - 講真,我唔中意張文光,我甚至唔中意民主黨。

    不過,差鬥差之下,始終往往都係佢地好D。

  • @b - 可唔可以介紹多D??? 我真係唔清楚你既職位做乜......

    我覺得而家事後睇番...... 可能係當時個經濟環境太差,為左節流無所不用其極,明知唔掂都做左先......

    因為老頂(董建華/ 梁錦松/ 李國章等)都唔係公務員出身,唔明白呢D制度既野一改可以牽連極廣,所以就鑊左。

    不過平心而論,我覺得梁錦松係有才能既,佢只係生不逢時,同時生錯地方。

  • @simoyip - 這是歪理。

    爭取個人利益,當然是事實。但爭取利益,不等於不能稱「正義」。你這種想法「爭取利益就是小人」有何分別﹖

    最重要的是,爭取的有沒有道理。
    你不喜歡現行制度,但現行制度就是計算年資。怎料其中有一批,就係計少幾年,咁算唔算公道﹖
    利益被剝削既人出黎爭取,又何以不能自稱「正義」﹖

    如果Kursk係話,我要加得多過其他人。咁你再批評他不正義也不遲。

  • 上位個位鬧得好。

    其實舊年政府律師出黎嘈過,寫過一封公開信(類似)。(大家諗下幾吊詭....作為政府的legal adviser,嘿 ) 。後來點樣解決/擺平(??),我倒有興趣知.....

    我做乜,我之前已offer hints。知既會知,唔知既..算啦。

  • @simoyip - 

    咁如果我作為一個局外人覺得唔合理呢?

  • @simoyip - 

    真係世事都給你看透了,咁起碼都仲有相對公平呢回事o卦.....

  • 如果人地(自認為)自己係老油條,看破世情,算吧,由得佢。

  • 所謂公平完全源於大眾希望利用制度去達至約束

    追求公平,往往係出於自身利益被剝奪

    只有無能的人才會尋求建構公平制度

    我滿口歪理,應該歪不過樓主對版權制度的藐視

    <a href="http://www.xanga.com/Kursk/672036685/32771249423678132887.html?nextdate=1448367997&direction=n#1448367997&quot; class="replyto

    @fongyun - 

    @marcellabear - 

  • @b - Sorry, what is CS?  What grade is it? 

    你們只要辭職(再受聘)就可以拿回那幾年的 increments?  Really?! 

  • @wkkam - 為甚麼沒有加 points?  我的朋友也有啊!(也是03以後的,應該......)

    @b - 你是 AO?還是 EO 呀?甚麼「獨特」 recruitment policy 呢?Civilian 去年有招聘的,不也只是這兩個 grades 而已?可是,不記得有遊行啊!難道是社工? 不知道了......  你會開估嗎?

  • 如果版主開左facebook, 或有進一步消息,煩請通知。雖然和我沒切身關係(唉~~~),我,倒是有興趣知。

    總之,加油,我唔相信所有局外人都認為我們係無理。呢幾日我在想,在整個grade,我真係一件被人遺忘的垃圾。話,垃圾,真係不為過。(搖頭~)

    看見張文光為你們幫手,我覺得你們真係好彩。外人可能唔係好明,薪酬調整,其實係一套非常非常複雜的機制,唔係一個資深、在呢行打滾好耐人,很難明白裡頭的來龍去脈。這類人物,就算係其他界別,已買少見少。所有,你們教師,要把握機會反映意見啦。

    我到依家都唔明,一件咁有爭議性的加薪方案,點解可以比CSB撲熄? 

  • @simoyip - 「只有無能的人才會尋求建構公平制度」

    可能是因為有能的人通常會去破壞公平制度﹖

    你對網主有某些不滿,是否代表他的其他說法,都是歪理﹖

  • @simoyip - 

    你第一個留言說「在私人機構抗爭,人地睬你都傻」,
    已經雀巢,屈臣氏公司的工人抗爭事件推翻。

    之後另一個留言說「只有無能的人才會尋求建構公平制度」,
    這句說話只有論據沒有論證,那麼你想別人怎回應你?

    看來你不是存心討論,不過不要緊,我來回應你,
    我覺得係你呢種奴才,做林瑞麟公公個位,真係會再適合不過。

    哈,抽水,可以加少少具說服力的論據呢?

Comments are closed.

Post a Comment