Day: August 12, 2009

  • 人不能無恥到這個地步

    好喇,以後要阻止記者採訪,只需「懷疑」佢地有毒品就可以喇。方法好簡單,就係響你地臨出發之前凌晨六點上嚟封鎖現場,搜查六粒鐘,沒收回鄉證同採訪證,同埋迫你地delete咗D錄影帶。搜完喇,你地要採訪既嘢都完Q晒啦。Well Done!

    係咪我地太敏感?

    唔係。

    響公安搜查NOW既記者前一個鐘,即係凌晨四點零鐘,去為譚作人上庭做證人既艾未未老師,同埋一齊去既人響賓館俾公安扣留,艾未未仲俾公安打。同對付NOW記者一樣,扣留你地直到審完。好嘢,又係Well Done。

    多得Twitter,艾未未附近既既Yang Licai用手機打Twitter直播,real time紀錄咗成個過程。又係生勾勾咁見住有twitter網友俾人攪,心都涼咗一截。[連結]

    所有嘢一D都唔巧合,明明係人民警察既精密安排。

    真係好Q無賴。

    呢班走出嚟出聲既人,有律師、有學者、有作家、有藝術家、有工程師(仲要係地質局總工程師),真係好天真好傻,好地地做咩阻住個黨做嘢,又話幫死難既孩子既家長,又話要幫死難孩子爭取公道。佢地咁樣阻住好多人發達架嘛,所以咪俾人拉、俾人告、俾人攪。見到佢地咁真係好心酸好憤慨(其實如果我唔係人之患,應該夾雜好多粗口字,先表達到我有幾憤慨)。

    我本來想寫話好在我地個社會仲有D傻人,不過真係講得太多呢句說話,講到口臭,再講連自己都覺得灰。不過,都係果句,如果我地個社會連一個半個呢D傻人都冇,我地個國家就玩Q完。

    延伸閱讀:

    johncoal :預測

    adrianlu1026: 中國的人權是最好的

    hystericireul 的文章有粗口,有興趣自己找那篇叫「浮沙」的文看看。

    tommyjonk: 阿爺,請不要試圖說服我

    公牛擠奶: 最文明的黑社會

    hope-seaon: 請用法律民主來說服我

    梁文道: 所多瑪 (新加入的,一定要看)

    舊文連結:

    威權統治不可能千秋萬世


    有關譚作人受審