February 1, 2012

  • 成功爭取xanga出android/iphone app

     

    2009年,xanga的創辦人兼CTO Dan來香港,我在一個小聚會中跟他說xanga應該有mobile app和customize for smartphones (詳見《與xanga創辦人聊天》)。那時候,facebook仍未成氣候、Android還未出現、iOS的市佔率還是遠低於Windows Mobile。當時我用的是Dopod的Windows Mobile手機。

    不久之後,wordpress和blogspot都有了mobile app,可是xanga 沒有。後來,寫blog的人少了,Facebook已經成了killer application。

    2012年,xanga才出了它的iPhone和Android app。(link

    以民建聯的邏輯,提議過,n年後真的出現了,也是成功爭取。

    時移世易,其實佢地仲肯寫呢個app已經仁至義盡。

     

     

    我安裝了Android版,相比起wordpress和blogspot的app,它明顯比較簡單(或曰簡陋)而且不穩定,例如寫了文章,選擇了要貼的圖片之後,之前打的文字會不見了。

    至於閱讀subscription list的功能,操作正常。

    希望未來的update會改善文字失蹤的問題吧。

    (3/2/2012的update版本已解決了這問題。)

     

     

Comments (9)

  • Congratz!  

    Yes, *successful* after AGES......     

     

  • Re: '時移世易,其實佢地仲肯寫呢個app已經仁至義盡' 

    Btw, are they *still* fighting for (/dreaming of) a comeback?!  Hope Facebook will die soon, really!  Fingers crossed~  

     

      

  • Great, finally we got xanga app. I like it very much, actually i am usng it to comment here. Thanks for having the foresight to tell Dan two years ago.

  • 然而三年後的今日幾乎已經沒人寫xanga了..

  • 唔寫XANGA有好多原因, 其中一個係佢唔再支援windows live writer.
    XANGA個editor真係好廢, 成日排到篇文D字好亂, UPLOAD相又麻煩, 搞到唔想再用.

  • @chunistry - Quite true, sad......  

     

  • @chunistry - 我覺得xanga最真實、最有日記既感覺,頁面設計自由度高。
    至於輸入、上傳等問題,我用左成7年都幾乎無問題...只係05年咁上下試過打字亂碼= =
    我宜家只係驚佢無啦啦執左,唔知點back up d 資料。

    寫日記主要係記錄比自己睇架ma,如果你要宣傳、教學、佈道等等,追求高點擊率,微博果類會更加適合。
    宜家hkblog走世情新資路線我覺得幾好呀,有熱點平台作吸引人流,又唔會過度打擾用家網誌。
    只不過近年FB、微博潮流...吸走相當人數,所以投稿質素比較參差姐。

  • @Roc720 - 「宜家hkblog走世情新資路線我覺得幾好呀」 無錯呢個路線係hkblog求生之道,但係調返轉頭諗,呢d資訊係facebook like幾個page已經有齊晒,而且仲係第一手資訊,使乜專登登入xanga去睇?

    2009年hkblog之所以可以壯大,完全係因為佢係一個非常自由,而且受眾非常多既平台,當時一個post閒閒地幾萬個views,幾百甚至幾千個comments都成日見到,而家得返d潮流資訊,講真,真心睇既人有幾多?
    xanga相對於其他主流blog黎講係相對發展比較慢,比起sinablog, wordpress果d亦無咁受歡迎,原因可能係xanga無咁多知名博客採用(暫時我知道的知名xangan只有方大, 庫大和謝天下...),但相對黎講,xanga當年唔知點解吸引到好多中學生,特別係出生於80年代尾至90後既一群(我正是),而家呢班中學生已經長大,反而開始唔打/唔睇xanga,我諗呢個係除左fb同微博衝擊之外另一個hkblog,以至xanga沒落既原因。
    話就話而家hkblog變左資訊平台都唔錯,但係我都係鍾意以前好多人投稿、好多人睇好多人討論既熱鬧xanga,就算質素參差,都叫做有好有壞有討論空間,而家...真係無。試問有味ipad殼可以講得出咩大道理?最多都係非常之有親切感的無用之物罷。
    另外就係...上面我都提左,xanga用家多數係年輕人,反而更加應該多d宣傳、教學、佈道既post,講道理當然係由細個講起,微博果邊大部分都係追星(就我所見),而且微博有字數限制真係講唔到d乜道理與教學架喎。

  • @chunistry - 嗯,我想表達係,隨著FB、微博既興起,XANGA已經唔係焦點。
    不過佢由始至終既質樸,係我喜愛既原因。我用過幾個平台,xanga比到我最有交心既感覺。
    又或者如你所講,多年輕人,所以比較真吧。

Comments are closed.

Post a Comment