Day: July 11, 2009

  • 好地地做乜要升級windows?

    老老實實,有冇人可以話我知升級咗Windows Vista或者Windows 7,比起用Windows XP有咩好處?

    我明明同Windows XP多年黎相敬如賓,舉案齊眉,如魚得水,好地地點解要轉Vista?須知道一轉既話,D指令、介面全部都要重新適應,成日都要搵搵搵搵搵,成搵到以前用兩步已經click到既指令。我點解要花時間成日搵餐飽?

    仲有,我部netbook都係行XP,都係好地地,都係如魚得水,唔通我要兩部機要一屋兩制,行唔同既OS?

    上次裝完Office 2007,乜都唔同晒,我都係打個字,入吓excel,做吓powerpoint啫,點解又要我重新適應D唔同晒位既介面?把鬼火咪uninstall,裝番Office 2000,繼續過我既正常生活。

    最近要幫人響個Vista度裝VPN。頂,個manual係俾XP用既,以前響自己部機裝VPN,幾分鐘攪掂,響Vista又要搵鑊甘。

    係咪我已經老咗,唔再肯試新嘢?但係我真係唔覺得我有需要裝新既OS噃。以前DOS轉Windows 3.1,感覺超正;Windows 3.1轉去Windows 95,都係正;之後Windows 95去98,再去Windows ME,因為愈新既版本既上網setting愈user-friendly,所以都係覺得正,到咗Windows XP,覺得比以前都穩定、user-friendly、上網setting容易用,而且後黎我大部份時間都係開住Firefox,用web applications,生活真係OK良好。反而用家妹或者女友部notebook,用Vista硬係覺得唔慣,亦唔覺得Vista有咩進步(至少唔覺run得順咗)。

    總之,一日Microsoft唔停止幫XP做網上update,或者未出到一隻有口皆碑既新OS,我都唔會浪費所剩無幾既青春去熟習新既Windows同Office。

    不幸地,辦公室九月開始會由Office 2000轉做2007,睇黎到時屋企部機都係要轉Office 2007。不過,我已經愈來愈多用Google Documents。根本我地呢D普通人,用office applications用來用去都係果幾個功能,如果唔係怕print出黎走位,全部轉晒Google Documents都仲得。