July 11, 2009

  • 好地地做乜要升級windows?

    老老實實,有冇人可以話我知升級咗Windows Vista或者Windows 7,比起用Windows XP有咩好處?

    我明明同Windows XP多年黎相敬如賓,舉案齊眉,如魚得水,好地地點解要轉Vista?須知道一轉既話,D指令、介面全部都要重新適應,成日都要搵搵搵搵搵,成搵到以前用兩步已經click到既指令。我點解要花時間成日搵餐飽?

    仲有,我部netbook都係行XP,都係好地地,都係如魚得水,唔通我要兩部機要一屋兩制,行唔同既OS?

    上次裝完Office 2007,乜都唔同晒,我都係打個字,入吓excel,做吓powerpoint啫,點解又要我重新適應D唔同晒位既介面?把鬼火咪uninstall,裝番Office 2000,繼續過我既正常生活。

    最近要幫人響個Vista度裝VPN。頂,個manual係俾XP用既,以前響自己部機裝VPN,幾分鐘攪掂,響Vista又要搵鑊甘。

    係咪我已經老咗,唔再肯試新嘢?但係我真係唔覺得我有需要裝新既OS噃。以前DOS轉Windows 3.1,感覺超正;Windows 3.1轉去Windows 95,都係正;之後Windows 95去98,再去Windows ME,因為愈新既版本既上網setting愈user-friendly,所以都係覺得正,到咗Windows XP,覺得比以前都穩定、user-friendly、上網setting容易用,而且後黎我大部份時間都係開住Firefox,用web applications,生活真係OK良好。反而用家妹或者女友部notebook,用Vista硬係覺得唔慣,亦唔覺得Vista有咩進步(至少唔覺run得順咗)。

    總之,一日Microsoft唔停止幫XP做網上update,或者未出到一隻有口皆碑既新OS,我都唔會浪費所剩無幾既青春去熟習新既Windows同Office。

    不幸地,辦公室九月開始會由Office 2000轉做2007,睇黎到時屋企部機都係要轉Office 2007。不過,我已經愈來愈多用Google Documents。根本我地呢D普通人,用office applications用來用去都係果幾個功能,如果唔係怕print出黎走位,全部轉晒Google Documents都仲得。

Comments (13)

  • M$ 啲 GUI 越出越唔 user-friendly...
    或者其實係 user-friendly 咗都未定,我聽過唔少人講 Office 2007 好用過之前嘅 Office (不過 Vista 虧就係人都知嘅...)。
    其實 M$ 依家為位處兩難。M$ 嘅產品一向都係唔 user-friendly 嘅,但全世界都用咗咁多年,乜都慣晒。當 M$ 保持咁嘅傳統,唔改 UI,就相安無事,但一改起上嚟就天下大亂 (無論佢改得好咗定差咗),因為全世界都已經習慣咗舊有模式。不過 M$ 唔改又唔得喎,隨住 Linux 同 Mac OS X 越來越好用、易用,下一代電腦用家同今代肯試新嘢嘅人勍會離棄 Windows。尤其依家 web application 越來越多,software (OS-based) 就越來越唔重要,咁 Windows 綁住用家嘅籌碼就越來越少。
    Windows 嘅前影如何?有咁多公司攬住,死都要用千瘡百孔嘅 Windows,死都用專制到死嘅 M$ Office,慌 M$ 會冧咩,睇嚟重會壟斷多好一排...

  • 沒有,完。而且Windows 7可以裝Windows XP virtualization,M$擺明知道好多公司唔會轉,要整個模擬機出來行舊軟件。

    Windows 7最有用係對SSD aka Flash Drive優化,同埋極好用的Touch Control。Windows XP Tablet PC Version 基本上係廢的,反正我只係用來畫稿,用唔著其Touch Control。

    相對於Vista,Windows 7食少左RAM,同埋配合到將來新科技發展咁,如果你唔換機,Windows XP夠用有突。不然,始終Windows 7係新機行係會方便過XP少少,至少唔駛左Patch右Patch。

    Office 2007可以裝Microsoft Office Compatibility Pack for Word, Excel, and Powerpoint,就可以用Office XP/2003開出來,唔一定要裝2007,反正你儲存成舊format 2007都開到。網址:http://office.microsoft.com/en-us/products/HA101686761033.aspx

  • 我都是vista的白老鼠。早兩年用大學生價買notebook,捆綁式銷售帶來的vista運行時實在令人覺心有餘而力不足之感。作業運算時間長、大食是其重大缺點。另外它在跟風,企圖學apple玩視覺效果也是東施效顰。

    有次朋友笑說:「windows終於覺悟!」「為甚麼?」「因為bill gates終於知道自己這幾年做錯了,所以如今大推windows『柒』認錯!」

  • Use MAC la, I was a heavy user of XP and Vista for 5 years (XP 4 years, Vista 1 Year). Then I switched to MAC... I found that less manual fix is needed on MAC, I also spend much less time on maintenance, so I highly recommend Mac :D

  • vista sux

  • Office 2007的確係煩到嘔電,不過用慣左又算數。

    (其實有D功能我都係去舊機開黎做算數,廢事要花時間搵個掣……真係要「整理個掣」囉……)

  • 我都好憎WINDOWS VISTA..........好唔慣..........

  • 唔知有無速成人喺度,vista個速成(唔係新速成)真係好唔得(新速成更甚),好彩 win7 變返正常。

  • 沒有好處,壞處卻一籮籮!  

    @Legend_Cheung - 同意!Office 2007 都是!  

    @fongyun - 我也覺得 Office 2007 「整理個制」整理得太多/太過分了!  

  • @euyak - vista速成有乜問題﹖我都係咁用。

  • @fongyun我諗佢係指撳個shift制會轉做英文?
    不過我用慣左反而覺得幾好用..

    另,我未用慣office2000,覺得查實2007幾就手(不過跟機試用版只可用x次,之後都係轉番去open office)

  • @u_llll - 果個的確係問題,但可以設定取消的(我之前就取消左)。

Comments are closed.

Post a Comment