April 19, 2013

  • 收得錢就專業少少好冇?


    (圖:國際新標準出版社。 圖片來源:網友的FB,不加連結)


    究竟啲出嚟收錢嘅人幾時先識畫適合香港嘅political compass*?? 

    經濟右翼從來都唔係強調公平程序,而係強調經濟自由(aka弱肉強食),實際上係最歡迎官商勾結,最唔講公平程序嘅係呢班人)。另外,如果工黨都唔係接近左翼,呢樣真係匪夷所思。仲有呀,講經濟政策,民主黨其實暗地裡係右過公民黨架。

    政治光譜,不論係外國定係香港,保守嘅對家從來都唔係「激進」,而係前進/進步/liberal, etc。香港嘅context, 一端可以係親北京,一邊係接近普世價值(又或者唔聽北京話嘅程度)。民建聯比工聯會接近中間?我笑鳥。

    收得錢嘅,唔該專業少少好冇?

     

     

    * 上次是補習名師在爽報的文章。這是我對該文章的評論: 值得商榷的香港政治光譜圖