December 15, 2008

Comments (16)

  • 出師未捷身先死。o嘴。

  • 王維基話明亞視唔靠大陸,但係據聞張永霖同大陸關係密切......

  • 只怪王維基太想 "做" 亞視新聞 "做" 得太急,太出面了

  • 唉,王維基一個局外人,

    入到去要在新聞部開火,真係好難.

    估計應該有人向張永霖最後通碟,不是王維基走就一Team人自己走,

    看怕亞視都無救了.

  • 原來大家想法一樣。
    我就唔信佢係因問人地個 __ 係真定假而辭職。

    除o左集體唔做玩迫宮,
    都無其他原因解釋到梁家榮回朝之謎。

  • 亞視萬歲!我最鐘意就睇亞視啲精彩劇集架喇!

    而家維基哥走左,無人阻住亞視繼續拍好戲,我實舉中指支持啦!

  • 對他某些言論不敢恭維, 但如果他離開是因為那些「不賣北大人的帳」的言論的話, 這次被勸退實非香港之福。

  • btw多謝收睇敝台, haha

  • 好啊,又有Inside stories睇...Ricky Wong (佢以前都算係我的大老細)其實都算幾出位,由CTI年代到香港寬頻,公司仲變為上市公司,如果這樣放棄ATV,真係ATV的損失。

  • 初頭聽到亞視CUT劇集,轉好似鳳凰衛視咁既類型果陣幾開心,好期待佢變,諗住終於多多個台睇,點知...

  • 而家王生又話唔係辭職wor……

  • 九成係阿爺唔高興啦

  • 今天想看看其他網友寫寫這件事,看看大家的看法和感想,誰知道找了半天暫時只有你...... 

    「咁佢走,梁家榮返去,中間有咩關係?」這個問題我也問了,擺明是他們兩個嚴重地「不妥」,「不是你死就是我亡」那程度,哈哈。  

    今次看來是電視台「逼宮」,可惜王的性格行為沒有那麼容易猜測,不肯就範,弄成現在的尷尬...... 我還在等這連續劇的「高潮」呢!比亞視的很多電視劇都要好看呢!!!  

    @lo_409 - 我已經看到很多人這樣看,覺得多多少少有點關係。

    @adrianlu1026 - 玩野?!  

  • @lewis - 直情係百日維新...

    @thirteen_siu - 大家都不免想起上面。

    @waiponga_611_qmss5t - 似乎要等執笠了...

    @adrianlu1026 - 我係黃麗梅粉絲黎架。

    @lerendezvous - 佢問亞姐問題單野係咪真架?不過咁都唔會係辭職既真正原因。

    我平時屋企長開住貴台架。

    @cyik - 我響CTI打過暑期工做文員。

    @aubrrr - 而家有劇集睇喇。

    @smileooooooo - 佢仲照返工...

    @lo_409 - 就算唔係d人都當係。

  • @Frostig - 至少有「勝者為王」既可觀性。

  • 實在我都唔鍾意王維基,但呢單野實在太離奇。

Comments are closed.

Post a Comment